tisdag 21 maj 2013

Snyft!

Så vara sagan över, inga fler böcker om min idol Sookie Stackhouse och hennes värld i Bon Temps. Det var en toppenbok, men jobbigt att det var den sista ever. Jag hoppas nu mycket på Charlaine Harris andra serier som kanska kan lätta min saknad. Sedan är jag ju som tur är en omläsare, jag kan läsa om serien för nu var det några år sedan jag började med den. Men när det gällde själva sista boken Dead ever After, så var det en äkta avslutningsbok, man fick träffa de flesta av de karaktärer som dykt upp tidigare i serien och fick på så sätt ett bra avslut. Men jag komemr som sagt att sakna dem allihop. Nu hoppas jag att sommarens omgång av True Blood kan hjälpa mig med min saknad. Även om bokserien är mycket bättre än TV-serien, men det är inget nytt direkt.

Även Aurora Teagarden kanske kan hjälpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar