torsdag 6 oktober 2022

Long time, no see

 Det var väldigt länge sedan jag skrev på denna blogg och mitt läsande har helt ändrats. Jag kom in i en ny slukarålder för några år sedan och sedan dess har det blivit mååånga böcker. Nästan alla inom området romance som är min stora passion nu (!)

Senast igår lästa jag en bok som är mer ett guilty pleasure än något annat. Det var Abbi Glines som återigen tagit upp sin Rosemary Beach-serie och nu skrev Dean Finleys historia. Alltså pappa till allas vår favorit Rush från Fallen Too Far, den första boken i bokserien. 

Boken började mycket bra och alla Rosemary Beach vibbarna var där, men längre in i historien blev känslan av att boken slängts ihop lite hafsigt och "the big surprise" vid slutet av boken kändes inte lika bra som den kunde gjort. 

Men härligt att höra från Rosemary Beach igen andå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar