söndag 20 oktober 2013

Besvikelse

Jag hade tänkt läsa så mycket denna helg, men allting annat kom i vägen. Jag hann bara läsa ut det sista lilla i Skicka vidare och grät den obligatoriska skvätten som alltid kommer vid sorgliga böcker. Sedan lästa jag några få sidor i Sonjas hemlighet, fortsättningen på Sonjas sista vilja. Läsningen av Sonjas sista vilja fick mig att må bra. Men uppföljaren har ett alldeles för rikt persongalleri för att bara läsa lite då och då. Min förhoppning är att ikväll kan jag läsa ordentligt och försöka läsa ut boken. Min att-läsa-hög fortsätter att växa med bra och intressanta titlar så det är dags att börja beta av den. Jag vilade mycket i helgen också, för att börja ett nytt jobb tar en del märkte jag. Nu är det ny vecka och snart dags för jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar