onsdag 19 november 2014

Årets läsmål?

Jaha, hur går det med det egentligen? Jag lovade ju att läsa 95 böcker i år och med förhoppningen att läsa 100 under 2015. Nu är det snart bara en månad kvar av året och jag har bara läst 69 böcker. Alltså har jag 43 dagar kvar att läsa 26 stycken böcker. Att jag håller på i fem på en gång hjälper inte, inte heller att jag längtar helt desperat att läsa den 4:e boken om Lacey Flint av Sharon Bolton och jag är bara 3:a in kön. Det hjälper inte heller.
Men jag ska inte ge upp än, jag ska kämpa på...
Just nu läser jag:
Stephen Kings Doctor Sleep
Marie Lus Prodigy
Nick Perumovs Alvklingan
Neil Gaimans Oceanen vid vägens slut
Stepanie Perkins Anna and the French Kiss
Alex Marwoods Onda flickor

Dessutom kom det ett bokpaket på posten i veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar