måndag 24 november 2014

Helt galen i Sharon Bolton

Javisst, ibland blir man helt besatt av en författare och läser allt som man kan komma över. Just nu har jag världens"crush" på Sharon Bolton eller S. J. Bolton som hon också kallas. Jag har läst allt som jag kunnat få tag i via de bibliotek jag är närmast. Jag står på kö på den senast utkomna boken, men igår kväll brast tålamodet och jag gjorde en beställning på nätet att köpa den och en annan bok som inte blivit översatt. Tyvärr så kommer det dröja några dagar innan dessa dyker upp hemma hos mig så i vänta har jag laddat ner e-novellen om Lacey Flint. If the Snow Hadn´t Fallen. Den får jag läsa idag. Idag måste jag nämligen ha något bra väntande för att överleva dagen. Ska ta ett benmärgsprov idag och det sägs göra ont. Jag har redan ont i höften bara av att vänta på att få göra provet, så känslig är jag.

Men tillbaka till Sharon Bolton vill jag nu säga till er att läs gärna hennes titlar i kronologisk ordning för hittills har flera av hennes karaktärer dykt upp igen i fler av hennes böcker. Läser man då som jag gjorde i "fel" ordning blev det vissa spoilers. Men klarar ni inte det går det bra ändå...

1 kommentar:

  1. Kan du ge mig den kronologiska ordningen på AJ Boltons böcker. Jag har 8 st och vill läsa dom i rätt ordning men hittar inte ordningen någonstans.

    SvaraRadera