torsdag 6 november 2014

Lurad?

Jag fick höra på mitt nya jobb att jag borde läsa Hjorth-Rosenfeldts böcker och att de var sååå bra. Så jag testade och ni som följer min lästa böcker sida under året har märkt resultatet. Jag fastande totalt, jag köpte t o m den sista boken i en fysisk bokhandel för det var så lång kö på mina bibliotek. Del tre i serien hade nämligen världens cliffhanger till slut och jag klarade inte av pressen. Men nu har jag läst de fyra som kommit och blivit lite lugnare.
Kände att nu skulle jag verkligen ta tag i min läsning av barn och ungdomsböcker igen som jag halkat efter på och som kanske kan få mig att läsa ikapp mot årets läsmål. Då sitter vi vid fikat och mina kollegor berättar för mig om en ny serie deckare som jag bara mååste läsa. Så nu är jag fast igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar