torsdag 22 mars 2012

Doktor Ozzy?

Först trodde jag inte det var sant men nu har jag kollat upp det och jomenvisst har Ozzy Osbourne skrivit en hälsobok: Doktor Ozzy: råd från rockens överlevaren nummer ett. Fantastiskt och jag kan ju knappt vänta på den, funderar på att köpa den till mig själv i födelsedagspresent på engelska och skratta gott som man blir utlovad. Den svenska utgåvan sägs komma i maj och jag hoppas kunna köpa in den till mitt bibliotek också, roliga böcker behövs väl alltid.

I övrigt har det gått otroligt trögt med min läsning det sista, jag har mest läst barnböcker för mina brorsbarn och till bokprat som jag hållit just nu. Men läshögen ligger och lockar och jag väntar som vanligt på lite läsro. Har fått en otroligt dålig vana av att ta med datorn i i sovrummet och ser på TV istället för att läsa vid sänggåendet. Dumt, mycket dumt!

Kanske har doktor Ozzy bot på detta också? Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar